השר פרוש מרוצה מהילולת הרשב"י: "נשתפר שנה הבאה"

אבי יעקב No Comments on השר פרוש מרוצה מהילולת הרשב"י: "נשתפר שנה הבאה"

בדיון שנערך בהשתתפות פרויקטור ההילולא, יוסי דייטש, וחברי צוות הלמידה והיגוי להילולא שהקים השר, בראשות מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל, אסף יזדי. מדובר בישיבה ראשונה ללמידה מההילולא השנה בכדי להיערך באופן מיטבי להילולא בשנה הבאה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על הילולת רשב"י במירון, כינס ישיבה ראשונה ללמידה מההילולא השנה בכדי להיערך באופן מיטבי להילולא בשנה הבאה. בדיון השתתפו פרויקטור ההילולא, יוסי דייטש, וחברי צוות הלמידה והיגוי להילולא שהקים השר, בראשות מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל, אסף יזדי, ראש מטה השר, שמעון אלבום, לצד מרכזי הצוות שמעון בלוי ואהרון שפיץ, יחד עם יתר המעורבים בהכנות להילולא מטעם המשרד וצוות הפרויקטור.

בפגישה הציגו המשתתפים הערות ראשוניות לשיפור לקראת שנה הבאה, והתוו את הדרך לקראת גיבוש דו"ח הפקת לקחים ותוכנית עבודה להכנת ההילולא בשנת תשפ"ד, על בסיס המתווה הנוכחי שנחל בסייעתא דשמיא הצלחה מרובה.

הפרויקטור דייטש עדכן על תהליך הפקת הלקחים שייערך על ידו יחד עם הצוות שהקים במטה הפרויקטור, שירכז את הסיכומים מכלל הגופים שפעלו מולו, ויגבש מסמך המלצות שיועבר למשרד ולשר לקראת הקמת מנהלת ההילולא במירון בקרוב.

השר פרוש בירך את המשתתפים, שהתכנסו לראשונה בפורום נרחב מאז תום ההילולא בשבוע שעבר, על עבודתם המאומצת והמשותפת למען הצלחת המעמד. "התחלנו רק לפני שלושה חודשים, אף אחד אז לא האמין שנצליח, בטח לא לעשות הילולא כל כך מוצלחת. מתווה ההר הוכיח את עצמו ובזכותו למעלה ממאה אלף איש נכנסו לציון הקדוש, מתחם ההילולא המורחב זכה להיענות מדהימה והיה הבסיס להצלחה. התכנסנו כאן בכדי לוודא שבשנה הבאה יהיה בעזרת ה' עוד יותר טוב".

מנכ"ל המשרד, אסף יזדי, הדגיש את הצורך בהליך סדור וממוקד של הפקחת הלקחים בכדי לגבש מסקנות והמלצות אופרטיביות להפעלת כלל הגורמים המעורבים וישמש את האנשים שיהיו אמונים על הכנת ההילולא בשנה הבאה. "קיבלנו משימה בלתי אפשרית, והפכנו אותה לאפשרית. עם זאת, להצלחה של ההילולא השנה עלול להיות מחיר. מחיר של שאננות או יוהרה. אסור לנו ליפול לשאננות שכזו ועלינו להיערך בכל הכח להילולות הבאות כבר מעכשיו".

הפרויקטור דייטש הוסיף כי לזרז את הליך הפקת הלקחים בכדי לעמוד ביעדים שסוכמו מול המשטרה ולוודא כי הדו"ח שיוגש יאושר וייושם על ידי הגורמים האחראים לכך. "אני קורא לכל אחד כאן מסביב לשולחן, וליתר המעורבים בהכנות להילולא, להציף בפנינו כל הערה, בכדי שנוכל להכין מסמך מסכם שיהווה תשתית טובה להכנות להילולת תשפ"ד".

במפגש סוכם כי הצוות שמינה השר יבחן גם פניות שהגיעו ויגיעו מהציבור, בכדי לוודא שסיכום ההילולא יכלול את כל ההיבטים שיבטיחו הילולא מושלמת בשנה הבאה, בעזרת ה'. דרכי הפנייה לצוות יפורסמו בימים הקרובים, בתום גיבוש מערך מסודר שירכז את הפניות בנושא.



0 תגובות